Hari terakhir persekolahan

Jumaat 20/11/2009 - Hari ini merupakan hari terakhir persekolahan 2009 kerana esok sekolah akan mula bercuti..seperti biasa pagi jumaat, program membudayakan Al-Quran, semua guru terlibat..setelah selesai, kami akan ke perhimpunan sekolah, kali ini di Dewan Al-Hidayah kerana dewan masih tidak disusun lagi..semuanya berjalan dengan lancar...

Sebagai penutup majlis perhimpunan mingguan, Cikgu Rashidah yang buat terakhirnya berada di SRAB diberi kesempatan untuk berucap kerana beliau akan berpindah ke SA Senggarang..suasana pilu menyelubungi semua yang mendengar ucapannya..


Pagi itu aku memang terlalu sibuk, tak menang tangan aku dibuatnya..mana taknya, kene siapkan fail pelajar tahun 6, semuanya yang patut aku isi mesti cukup, yelah cuti nikan aku masuk maktab..kang kalau tak cukup..emmm mana diaorang nak cari aku..satu lagi aku kene settle prog. Skor A....Petang ada mesyuarat pengurusan lagi..


Sebelum loceng balik dibunyikan, semua pelajar diminta beratur di dataran SRAB untuk bersalam-salaman dengan guru-guru. Petang aku sampai umah malam sbb aku maghrib di SRAB, beli makanan bungkus je..penatnya jgn ceritalahhh...